2019-12-19 11:45:50: | Dodano plik infromacja z otwarcia ofert 19.12.2019.pdf | ||||||||||||
2019-12-16 13:31:07: | Dodano plik zapytania od wykoanawcy .pdf | ||||||||||||
Więcej >>>
|
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie o zamówieniu | 2.79 MB | |||
2. | SIWZ | 3.62 MB | |||
3. | Forlularz Ofertowy. | 39.50 Kb | |||
4. | formularz cenowy złącznik nr 6 | 36.50 Kb | |||
5. | Projekt umowy - załącznik do SWIZ | 70.50 Kb | |||
6. | siwz zgkim 2019. | 45.92 Kb | |||
7. | zapytania od wykoanawcy | 353.48 Kb | |||
8. | infromacja z otwarcia ofert 19.12.2019 | 405.26 Kb |
Rejestr zmian |
2018-12-03 09:56:14: | Dodano plik Odpowiedzi na pytania.pdf | ||||||
2018-11-27 14:13:30: | Dodano plik Projekt umowy - załącznik do SWIZ.doc | ||||||
Więcej >>>
|
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie | 7.33 MB | |||
2. | Forlularz Ofertowy. | 39.72 Kb | |||
3. | formularz cenowy złącznik nr 6 | 36.50 Kb | |||
4. | Projekt umowy - załącznik do SWIZ | 70.00 Kb | |||
5. | Odpowiedzi na pytania | 321.49 Kb |
Rejestr zmian |
2017-12-01 17:17:34: | Dodano plik Informacja z otwarcia ofert 01.12.2017.doc | ||||||||||||||||||||||||
2017-11-27 15:26:58: | Dodano plik formularz ofertowy złącznik nr 6 po zmianach.doc | ||||||||||||||||||||||||
Więcej >>>
|
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Formularz ofertowy złącznik nr 6 | 40.00 Kb | |||
2. | Oferta ZGKiM Sieniawa. | 29.57 Kb | |||
3. | Ogłoszenie | 2.59 MB | |||
4. | SIWZ | 5.11 MB | |||
5. | Zapytania wraz z odpowiedziami | 1.23 MB | |||
6. | Projekt umowy - załącznik do SWIZ | 69.00 Kb | |||
7. | Projekt umowy - załącznik do SWIZ po zmianach | 69.00 Kb | |||
8. | Załącznik nr 2 do SWIZ po zmianach. | 18.45 Kb | |||
9. | formularz ofertowy złącznik nr 6 po zmianach | 40.00 Kb | |||
10. | Informacja z otwarcia ofert 01.12.2017 | 39.00 Kb |
Rejestr zmian |
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | ciągnik rolniczy URSUS - II przetrg. | 16.67 Kb |
Rejestr zmian |
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | ZGKIM ciągnik | 589.65 Kb |
Rejestr zmian |
2016-11-30 12:06:16: | Dodano plik Informacja z otwarcia ofert 30.11.2016.doc | ||||||||||||||||||||
2016-11-24 11:10:20: | Dodano plik zapytania wraz z odpowiedziami z dnia 23.11.2016.doc | ||||||||||||||||||||
Więcej >>>
|
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | formularz ofertowy złącznik nr 6 | 40.00 Kb | |||
2. | oferta ZGKiM Sieniawa. | 29.36 Kb | |||
3. | Ogłoszenie o zamówieniu. | 19.70 Kb | |||
4. | Projekt umowy - załącznik do SWIZ | 63.50 Kb | |||
5. | siwz zgkim 2017. | 34.68 Kb | |||
6. | formularz ofertowy złącznik nr 6 | 40.00 Kb | |||
7. | Projekt umowy - załącznik do SWIZ - zmiany | 67.50 Kb | |||
8. | zapytania wraz z odpowiedziami z dnia 22.11.2016 | 77.00 Kb | |||
9. | zapytania wraz z odpowiedziami z dnia 23.11.2016 | 53.50 Kb | |||
10. | Informacja z otwarcia ofert 30.11.2016 | 39.00 Kb |
Rejestr zmian |
2015-12-16 15:27:15: | Dodano plik Odpowiedzi na pytania 2015.doc | ||||||||||||||
2015-12-08 14:05:34: | Dodano plik Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy.doc | ||||||||||||||
Więcej >>>
|
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie do publikacji - zakup paliiwa dla ZGKIM w Sieniawie | 302.94 Kb | |||
2. | SIWZ - Zakup paliwa dla ZGKiM w Sieniawie | 651.09 Kb | |||
3. | Załącznik nr 1 Formularz oferty | 34.00 Kb | |||
4. | Załącznik nr 2 do SIWZ | 43.00 Kb | |||
5. | Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu | 29.50 Kb | |||
6. | Załącznik nr 4 do SIWZ - Oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania | 26.50 Kb | |||
7. | Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynalzeności do grupy kapitałwej | 26.50 Kb | |||
8. | Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy | 47.50 Kb | |||
9. | Odpowiedzi na pytania 2015 | 28.00 Kb |
Rejestr zmian |
2014-12-16 15:01:19: | Dodano plik Odpowiedzi na pytania wraz ze zmainą treści SIWZ.doc | ||||||||||||||||
2014-12-16 14:58:36: | Dodano plik Ogłoszenie o zmainie ogłoszenia.doc | ||||||||||||||||
Więcej >>>
|
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, w miarę pojawiających się potrzeb, bezgotówkowy lub gotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz urządzeń eksploatowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sieniawie w 2015 roku. b. Łączna ilość zakupionych paliw wyniesie szacunkowo: - benzyna bezołowiowa Pb-95 700 l - gaz LPG 3000 l - olej napędowy 40 000 l c. Podane ilości stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania w okresie trwania umowy. Faktyczna ilość zakupów w 2015 r. może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone szacunkowe zapotrzebowanie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za paliwo faktycznie pobrane. d. Paliwo płynne powinno spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008 r. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu paliw złej jakości. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi do ustawy Prawo energetyczne. e. W okresie obowiązywania umowy, z wybranym w drodze przetargu Wykonawcą, zapłata za zakup paliwa będzie dokonywana w oparciu o cenę obowiązującą w dniu zakupu na stacji (cena z dystrybutora), pomniejszoną o stały rabat wskazany w ofercie przetargowej. f. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży paliwa odpowiadającego Polskim Normom. Na potwierdzenie powyższego, Zamawiający w trakcie trwania umowy może żądać od Wykonawcy aktualnego świadectwa/certyfikatu jakości sprzedawanych paliw. g. Rozliczanie zawartych transakcji będzie się odbywać fakturami nie częściej niż dwa razy w miesiącu, przy czym termin płatności nie będzie krótszy niż 14 dni od daty wystawienia faktury. h. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa z podaniem daty tankowania, miejsca tankowania, numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru karty, którą dokonano transakcji (jeżeli będzie stosowana), ilości i rodzaju paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem oraz po upuście. i. Wykonawca umożliwi bezgotówkowy zakup paliw np. za pomocą kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Szczegółowe ustalenia w zakresie kart paliwowych, ich ilości, rodzajów oraz wprowadzonych limitów i opcji uzgodnione zostaną z wybranym Wykonawcą, z którym Zamawiający podpisze umowę (jeżeli wybrany Wykonawca będzie stosował karty). j. Wykonawca musi dysponować minimum jedną stacją paliw zapewniającą możliwość całodobowego tankowania paliw będących przedmiotem zamówienia zlokalizowaną w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego. k. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu gotówkowego l. Wykonawca gwarantuje, że cena paliw dla Zamawiającego nie będzie wyższa od ceny paliw dla odbiorcy detalicznego. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 09100000-0 - paliwa Przedmiot dodatkowy: 09132100-4 - benzyna bezołowiowa, 09134100-8 - olej napędowy, 09133000-0 - skroplony gaz ropopochodny (LPG) 3. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewnia: a. dostawę przedmiotu zamówienia zgodną z obowiązującymi atestami , b. wysokość upustu dla poszczególnych rodzajów paliw zgodnie z formularzem cenowym przez cały czas trwania umowy , c. całodobowa możliwość zakupu paliwa.
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie do publikacji- zakup paliiwa dla ZGKIM w Sieniawie | 63.00 Kb | |||
2. | SIWZ - Zakup paliwa dla ZGKiM w Sieniawie | 138.50 Kb | |||
3. | Załącznik nr 1 do SIWZ | 35.50 Kb | |||
4. | Załącznik nr 2 do SIWZ | 43.00 Kb | |||
5. | Załącznik nr 3 do SIWZ | 30.00 Kb | |||
6. | Załącznik nr 4 do SIWZ | 26.50 Kb | |||
7. | Załącznik nr 5 do SIWZ | 26.50 Kb | |||
8. | Załącznik nr 6 do SIWZ | 42.50 Kb | |||
9. | Ogłoszenie o zmainie ogłoszenia | 58.50 Kb | |||
10. | Odpowiedzi na pytania wraz ze zmainą treści SIWZ | 61.00 Kb |
Rejestr zmian |
2014-05-20 08:23:00: | Dodano plik Oferta.pdf | ||
2014-05-20 08:22:41: | Dodano plik Formularz ofertowy.pdf | ||
Więcej >>>
|
Przedmiotem sprzedaży jest ciągnik rolniczy URSUS c 360 3P o numerze rejestracyjnym PRB 259N
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie | 514.86 Kb | |||
2. | Formularz ofertowy | 114.52 Kb | |||
3. | Oferta | 121.48 Kb |
Rejestr zmian |
Przedmiotem sprzedaży jest ciągnik URSUS C 360 3P
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie | 698.96 Kb |
Rejestr zmian |
Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego rok produkcji 2013 Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup ciągnika rolniczego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2013 ), sprawny technicznie oraz musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i homologacje. 1. Wymagane parametry techniczno - użytkowe - ciągnik rolniczy: Rodzaj silnika min.3 cylindrowy, turbo doładowany z intercoolerem, spełniający normy emisji spalin minimum Tier 3 / Stage III A, o pojemności min. 2800 cm3 wysokoprężny, 4-suwowy, chłodzony cieczą. Moc znamionowa - min. 65 KM wg97/68/EC Filtr powietrza - suchy dwustopniowy Hamulce robocze (nożne) - tarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie Hamulec postojowy (ręczny) - sterowany mechanicznie Skrzynia przekładniowa - mechaniczna, zsynchronizowana oraz hydraulicznie lub elektrohydraulicznie sterowanym rewersem Oś przednia napędzana - ze zwolnicami i blokadą mechanizmu różnicowego włączaną mechanicznie Blokada mechanizmu różnicowego - włączana mechanicznie, blokuje jednocześnie mechanizmy różnicowe obu osi lub tylko osi przedniej WOM i TUZ - typ: niezależny z hydraulicznie sterowanym sprzęgłem wielotarczowym mokrym,obroty tylnego WOM min. 540 i 540 E. przedni WOM 1000 obr/min. Przedni TUZ o mocy udźwigu min 2450kg, tylni TUZ o mocy udźwigu min 1750kg Ilość biegów - przód 9-12/ tył 3-6 Prędkość jazdy do przodu przy znamionowej mocy silnika - do 40km/h Oś przednia napędzana - ze zwolnicami i blokadą mechanizmu różnicowego włączaną mechanicznie Napęd - 2x4 z możliwością załączenia mechanicznie 4x4 Kabina - ochronna, dwudrzwiowa, wyposażona w ogrzewanie, wentylacje, klimatyzację, uchylane szyby, spryskiwacz, Zbiornik paliwa nim 80 litrów Pojazd homologowany na dwie osoby. Serwis- zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego (serwis w promieniu do 80 km od siedziby zamawiającego) 2. Wymagania dodatkowe: - instalacja hamulcowa hydrauliczna w ciągniku instalacja hamulcowa pneumatyczna ( przyczepy), - reflektor na błotniku tylnym, - lusterka na regulowanych wysięgach, - instrukcja obsługi w języku polskim, - wyciąg ze świadectwa homologacji ciągnika, - gwarancja min. 24 miesiące, - dostawa i przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, użytkowania i serwisu ciągnika.
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie - Dostawa ciągnika rolniczego dla ZGKIM w Sieniawie | 39.00 Kb | |||
2. | SIWZ - Zakup ciagnika rolniczego dla ZGKiM w Sieniawie | 109.00 Kb | |||
3. | Załącznik nr 1 Formularz oferty | 21.00 Kb | |||
4. | Załącznik nr 2 do SIWZ | 19.50 Kb | |||
5. | Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu | 17.50 Kb | |||
6. | Załącznik nr 4 do SIWZ - Oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania | 14.50 Kb | |||
7. | Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy | 38.00 Kb | |||
8. | Zmiana Ogłoszenia | 24.50 Kb | |||
9. | Zmiana tresci SIWZ Dostawa ciągnika rolniczego | 42.50 Kb | |||
10. | Wyjaśnienia treści SIWZ - ciągnik rolniczy ZGKiM Sieniawa | 16.50 Kb |
Rejestr zmian |
2013-11-27 14:23:22: | Dodano plik Odpowiedzi na pytania2.doc | ||||||||||||||||||
2013-11-26 15:55:43: | Dodano plik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zakup paliiwa dla ZGKIM w Sieniawie.doc | ||||||||||||||||||
Więcej >>>
|
Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie gotówkowych i bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy usytuowanej w odległości do pięciu km od siedziby Zamawiającego ( Sieniawa, ul. Augustowska 15). z możliwością pobierania paliwa na innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw: 1) benzyna bezołowiowa 95; 2) olej napędowy. Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego. Szacunkowe roczne zapotrzebowanie na etylinę 95 wyniesie ok. 650 dm3, a oleju napędowego - ok. 38 000 dm3. Dostawa paliw będzie polegać na sukcesywnym (uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego) tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów służbowych, będących w użytkowaniu Zamawiającego. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może zwiększyć zakres i wielkość przedmiotu umowy do 20% jej wartości w ramach prawa opcji. Zwiększenie wielkości umowy może nastąpić w przypadku konieczności dalszego zapewnienia dostawy paliwa do pojazdów ZGKiM wynikającego z potrzeb Zamawiającego. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 09100000-0 - paliwa Przedmiot dodatkowy: 09132100-4 - benzyna bezołowiowa, 09134100-8 - olej napędowy 1.2. Faktury VAT będą wystawiane sukcesywnie po zakupie paliwa. Dopuszcza się zakup paliwa w formie gotówkowej jak i bezgotówkowej płatnej w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT. W przypadku zakupu paliwa w formie gotówkowej płatność nastąpi bezpośrednio po zakupie paliwa i wystawieniu faktury. 1.3. Faktury VAT, będą realizowane przez Zamawiającego przelewem do 14 dni od daty otrzymania, po odebraniu ich od Wykonawcy przez upoważnioną osobę w dniu jej wystawienia za potwierdzeniem odbioru. 1.4. Dostawa paliw będzie realizowana sukcesywnie wg potrzeb w ciągu 2014 r. Ilości paliw podane w formularzu cenowym mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa mniejszej ilości paliw nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 1.5. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewnia: 1. 5.1. dostawę przedmiotu zamówienia zgodną z obowiązującymi atestami , 1. 5.2. wysokość upustu dla poszczególnych rodzajów paliw zgodnie z formularzem cenowym przez cały czas trwania umowy , 1.5.3. dostawę sukcesywną przedmiotu zamówienia od 1.01.2014 do 31.12.2014 r. 1.5.4. dostawę przedmiotu zamówienia ze stacji paliw zlokalizowanej do pięciu km od siedziby Zamawiającego.
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Zal nr 2 do SIWZ | 25.00 Kb | |||
2. | Zal nr 3 do SIWZ | 17.50 Kb | |||
3. | Zal nr 4 do SIWZ | 15.00 Kb | |||
4. | Zal nr 5 do SIWZ | 14.50 Kb | |||
5. | Zal nr 6 do SIWZ | 29.50 Kb | |||
6. | Ogłoszenie | 40.50 Kb | |||
7. | SIWZ | 117.50 Kb | |||
8. | Zal nr 1 Formularz+oferty | 22.00 Kb | |||
9. | Odpowiedzi na pytania | 35.50 Kb | |||
10. | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zakup paliiwa dla ZGKIM w Sieniawie | 19.50 Kb | |||
11. | Odpowiedzi na pytania2 | 21.00 Kb |
Rejestr zmian |
2012-11-22 13:33:38: | Dodano plik Zal_nr 6 Oświadczenie odnośnie podwykonawców.doc | ||||||||||||||
2012-11-22 13:33:26: | Dodano plik Zal_nr 5 Oswiadczenie dla osób fizycznych.doc | ||||||||||||||
Więcej >>>
|
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie gotówkowych i bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy usytuowanej w odległości do piętnastu km od siedziby Zamawiającego ( Sieniawa, ul. Augustowska 15). z możliwością pobierania paliwa na innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw: 1) benzyna bezołowiowa 95; 2) olej napędowy. Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego. Szacunkowe roczne zapotrzebowanie na etylinę 95 wyniesie ok. 650 dm3, a oleju napędowego - ok. 38 000 dm3. Dostawa paliw będzie polegać na sukcesywnym (uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego) tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów służbowych, będących w użytkowaniu Zamawiającego. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może zwiększyć zakres i wielkość przedmiotu umowy do 20% jej wartości w ramach prawa opcji. Zwiększenie wielkości umowy może nastąpić w przypadku konieczności dalszego zapewnienia dostawy paliwa do pojazdów ZGKiM wynikającego z potrzeb Zamawiającego.
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie | 35.00 Kb | |||
2. | SIWZ | 69.50 Kb | |||
3. | Zal nr 0 Oferta | 18.00 Kb | |||
4. | Zal nr 1 Formularz cenowy | 21.00 Kb | |||
5. | Zal nr 2 Oswiadczenie art 22 | 18.00 Kb | |||
6. | Zal nr 3 Oswiadczenie art 24 | 17.00 Kb | |||
7. | Zal nr 4 Istotne postanowienia umowy | 26.00 Kb | |||
8. | Zal nr 5 Oswiadczenie dla osób fizycznych | 15.50 Kb | |||
9. | Zal nr 6 Oświadczenie odnośnie podwykonawców | 16.00 Kb |
Rejestr zmian |
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie gotówkowych i bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy usytuowanej w odległości do czterech km od siedziby Zamawiającego ( Sieniawa, ul. Augustowska 15). z możliwością pobierania paliwa na innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw: 1) benzyna bezołowiowa 95; 2) olej napędowy. Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego. Szacunkowe roczne zapotrzebowanie na etylinę 95 wyniesie ok. 576 dm3, a oleju napędowego - ok. 36 000 dm3. Dostawa paliw będzie polegać na sukcesywnym (uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego) tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów służbowych, będących w użytkowaniu Zamawiającego. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może zwiększyć zakres i wielkość przedmiotu umowy do 20% jej wartości w ramach prawa opcji. Zwiększenie wielkości umowy może nastąpić w przypadku konieczności dalszego zapewnienia dostawy paliwa do pojazdów ZGKiM wynikającego z potrzeb Zamawiającego. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 09100000-0 - paliwa Przedmiot dodatkowy: 09132100-4 - benzyna bezołowiowa 09134100-8 - olej napędowy 2. Faktury VAT będą wystawiane sukcesywnie po zakupie paliwa. Dopuszcza się zakup paliwa w formie gotówkowej jak i bezgotówkowej płatnej w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury Vat. 3. Faktury VAT, będą realizowane przez Zamawiającego przelewem do 14 dni od daty otrzymania, po odebraniu ich od Wykonawcy przez upoważnioną osobę w dniu jej wystawienia za potwierdzeniem odbioru. 4. Dostawa paliw będzie realizowana sukcesywnie wg potrzeb w ciągu 2012 r. Ilości paliw podane w formularzu cenowym mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa mniejszej ilości paliw nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 5. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewnia: 5.1. dostawę przedmiotu zamówienia zgodną z obowiązującymi atestami , 5.2. wysokość upustu dla poszczególnych rodzajów paliw zgodnie z formularzem cenowym przez cały czas trwania umowy , 5.3. dostawę sukcesywną przedmiotu zamówienia od 1.01.2012 do 31.12.2012 r. 5.4. dostawę przedmiotu zamówienia ze stacji paliw zlokalizowanej do czterech km od siedziby Zamawiającego..
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie | 38.00 Kb | |||
2. | Siwz | 69.50 Kb | |||
3. | Załącznik nr 0 | 18.00 Kb | |||
4. | Załącznik nr 1 | 20.50 Kb | |||
5. | Załącznik nr 2 | 18.00 Kb | |||
6. | Załącznik nr 3 | 17.00 Kb | |||
7. | Załącznik nr 4 | 25.50 Kb | |||
8. | Załącznik nr 5 | 15.50 Kb | |||
9. | Załącznik nr 6 | 16.00 Kb |
Rejestr zmian |