Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Zakup paliw płynnych w 2018 roku, dokonywana bezpośrednio na stacji paliw dla ZGKiM Sieniawa

ZMIANY:
2017-12-01 17:17:34: Dodano plik Informacja z otwarcia ofert 01.12.2017.doc
2017-11-27 15:26:58: Dodano plik formularz ofertowy złącznik nr 6 po zmianach.doc
Więcej >>>
2017-11-27 11:39:18: Dodano plik Załącznik nr 2 do SWIZ po zmianach.docx
2017-11-27 11:39:18: Dodano plik Projekt umowy - załącznik do SWIZ po zmianach.doc
2017-11-27 11:38:35: Usunięto plik załącznik nr 2 do SWIZ.docx
2017-11-27 11:38:08: Usunięto plik Projekt umowy - załącznik do SWIZ.doc
2017-11-27 11:36:22: Dodano plik załącznik nr 2 do SWIZ.docx
2017-11-27 11:36:22: Dodano plik Projekt umowy - załącznik do SWIZ.doc
2017-11-27 11:36:02: Dodano plik Zapytania wraz z odpowiedziami.pdf
2017-11-22 15:35:49: Dodano plik SIWZ.pdf
2017-11-22 15:35:49: Dodano plik Projekt umowy - załącznik do SWIZ.doc
2017-11-22 15:35:49: Dodano plik Ogłoszenie.pdf
2017-11-22 15:35:49: Dodano plik Oferta ZGKiM Sieniawa.docx
2017-11-22 15:35:49: Dodano plik Formularz ofertowy złącznik nr 6.doc
Przedmiotem zamówienia Zakup paliw płynnych w 2018 roku, dokonywana bezpośrednio na stacji paliw:
-oleju napędowego w ilości do 40 000 litrów,
- benzyny bezołowiowej PB 95 w ilości do 1 500 litrów,
- gaz LPG w ilości 3 000 litrów.
Jest to zakup w formie bezgotówkowej do zbiorników pojazdów służbowych i pojemników (kanistrów) dostarczonych przez Zamawiającego
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca musi dysponować minimum jedną stacją paliw zapewniającą możliwość całodobowego tankowania paliw będących przedmiotem zamówienia zlokalizowaną w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający, w sytuacji ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży stacji wskazanej w ofercie, dopuszcza realizowanie przedmiotu zamówienia w innej stacji, pod warunkiem że ta znajduje się w odrąbie 25 km , jednak w okresie nie dłuższym niż 48 godzin. Wykonawca może wskazać inną konkretną stację w sytuacji ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży stacji wskazanej w ofercie, dopuszcza realizowanie przedmiotu zamówienia w innej stacji, pod warunkiem, że ta znajduje się w odrębie 25 km , jednak w okresie nie dłuższym niż 48 godzi.
Zamawiający przedłoży Wykonawcy wykaz pojazdów wraz z numerami rejestracyjnymi do których będzie tankowane paliwo.
Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa dla każdego z pojazdów Zamawiającego.
Częstotliwość tankowania odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Podane powyżej ilości są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zakupienia paliwa w ilościach podanych w okresie obowiązywania umowy. W takim przypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość sprzedanego paliwa, pod restrykcją nałożenia kar umownych oraz kosztów naprawy uszkodzeń sprzętu i pojazdów będących następstwem stosowania przez Wykonawcę niewłaściwego paliwa, niezgodnego z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015, poz. 1680).
Wykonawca zobowiązany jest udostępnić do wglądu na żądanie Zamawiającego świadectwo jakości na daną partię paliwa.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz wzorze umowy (załącznik do SIWZ).
Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu gotówkowego. Zakupy gotówkowe będą rozliczane w zakresie zamawiającego bez łączenia bezgotówkowych zakupów paliw przy użyciu kart paliwowych.
Wykonawca gwarantuje, że cena paliw dla Zamawiającego nie będzie wyższa od ceny paliw dla odbiorcy detaliczn
Data składania ofert:
2017-12-01 09:00:00
powrót
Podmiot publikującyGospodarka Komunalna w Sieniawie
WytworzyłBiały Stanisław 2017-11-22 15:27:00
PublikującyAdministrator Systemu 2017-11-22 15:26:17
Modyfikował(a) Administrator Systemu 2017-12-01 17:17:34
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Formularz ofertowy złącznik nr 6 40.00 KbPlik doc
2. Oferta ZGKiM Sieniawa. 29.57 KbPlik doc
3. Ogłoszenie 2.59 MBPlik pdf
4. SIWZ 5.11 MBPlik pdf
5. Zapytania wraz z odpowiedziami 1.23 MBPlik pdf
6. Projekt umowy - załącznik do SWIZ 69.00 KbPlik doc
7. Projekt umowy - załącznik do SWIZ po zmianach 69.00 KbPlik doc
8. Załącznik nr 2 do SWIZ po zmianach. 18.45 KbPlik doc
9. formularz ofertowy złącznik nr 6 po zmianach 40.00 KbPlik doc
10. Informacja z otwarcia ofert 01.12.2017 39.00 KbPlik doc

Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.ul. Augustowska 15, 37-530 Sieniawa tel. (16) 622-72-35 email: zgkim83@wp.pl
Wygenerowano: 21 listopada 2024r. 07:38:06
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.